• 0 800 303 066
«Львівтеплоенерго» Львівське міське комунальне підприємство тепла та затишку у Вашій оселі

Перелік вакантних посад станом на 16.02.2024р.

Підрозділ 

Посада, професія

Категорія, розряд

Заробітна плата

Автотранспортний цех

Водій автотранспортного засобу

 

10100-17000

Машиніст екскаватора Борекс-2102 0,28 куб

5р.

20290

Машиніст екскаватора ЕО-2621 0,2 куб.

5р.

20290

Машиніст екскаватора ЕО-3322 0,45 куб.

6р.

22530

Машиніст бульдозера

4р.

18000

Тракторист

3р.

16100

Відділ логістики

Стропальник

17020

Навальник-штабелювальник деревени

 

16370

Відділ метрології та обслуговування засобів вимірювань

Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики

15590

Відділ соціального забезпечення працівників

Слюсар-сантехнік (б/в Тростян)

3р.

15120

Слюсар-сантехнік,   0,5 ст.

5р.

15528/7764

Мийник посуду /їдальня ТЕЦ-1/

 

7100

Двірник

 

7800

Прибиральник виробничих приміщень   7631

Личаківський РТМ

Майстер

 

24919

Слюсар з ремонту устаткування котельних та пилопідготовчих цехів

5р.

16770

Слюсар з обслуговування теплових пунктів

13770

Електрозварник ручного зварювання

5р.

21620

Електрогазозварник

5р.

21620

Прибиральник виробничих приміщень

 

7631

Район магістральних теплових мереж

Слюсар з ремонту устаткування теплових мереж

6р.

19600

Слюсар з ремонту устаткування теплових мереж

5р.

16770

Газорізальник

21620

Слюсар з обслуговування теплових мереж

5р.

16300

Режимний відділ

Сторож

 

7100

Сихівський РТМ

Електрозварник ручного зварювання

5р.

21620

Столяр

5р.

16370

Токар

5р.

16590

Слюсар з обслуговування теплових мереж

4р.

14300

Слюсар з обслуговування  теплових пунктів

13770

Слюсар з обслуговування  теплових пунктів/черг/

13240

Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики/черг/

17660

Електромонтер з ремонту та обслуговування  електроустаткування/черг/

17660

Слюсар з ремонту устаткування теплових мереж

 

16770

Служба  зв’язку

Електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку

6р.

17460

Спеціалізований ремонтно-будівельний цех

Дільниця з обмурівки та теплоізоляції

Вогнетривник

6р.

21430

Вогнетривник

5р.

18330

Ізолювальник з термоізоляції

6р.

21430

Ізолювальник з термоізоляції

5р.

18330

Дільниця з ремонту тепломехан.устаткування, обертових мех-мів та запірної арматури

Слюсар з ремонту устаткування котельних та пилопідготовчих цехів

6р.

19600

Ремонтно-будівельна  дільниця

Лицювальник-плиточник

17350

Дільниця з ремонту теплових мереж

Слюсар з ремонту устаткування теплових мереж

5р.

16770

Електрогазозварник

5р.

21620

Електрозварник ручного зварювання

6р.

25270

Теплоелектроцентраль-1

Електричний цех

Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування

5р.

16400

Електромонтер з ремонту апаратури, релейногозахисту й автоматики

6р.

19130

Електрослюсар з ремонту електроустаткування електростанцій

5р.

16370

Акумуляторник

4гр.

14716

Котлотурбінний цех

Слюсар з обслуговування устаткування ел.станцій

3гр.

14650

Служба вимірювань, наладки  і випробувань

Електрослюсар з ремонту й  обслуговування автоматики та засобів вимірювань ел.станцій

6р.

20660

Електрослюсар з ремонту й  обслуговування автоматики та засобів вимірювань ел.станцій

5р.

17680

Електрослюсар з ремонту й  обслуговування автоматики та засобів вимірювань ел.станцій

4р.

15500

Цех з ремонту тепломеханічного устаткування

Група з ремонту котельного устаткування

Слюсар з ремонту парогазотурбінного  устаткування

4р.

15780

Група з рем.та монтажу поверхонь нагріву котельного та турбінного устаткування

Електрозварник ручного зварювання

25270

Група з ремонту турбінного  устаткування

  

Слюсар з ремонту парогазотурбінного устаткування

5р.

18000

Машиніст крана/кранівник/

16370

Теплоцентраль «Північна»

Група «Рибне господарство»

Підсобний робітник

 

7100

Рибалка прибережного лову

 

14400

Електричний цех

Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування/черговий/

4гр.

16150

Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування

5р.

13770

ЦРТУ

Машиніст компресорних установок, 0,5 тар. ст.

4гр.

13240/6620

Стропальник, 0,5 тар. ст.

5р.

16370/8180

Машиніст крана /кранівник/,  0,5 тар. ст.

5р.

16370/8180

Франківський РТМ

Слюсар з ремонту устаткування теплових мереж

5р.

16770

Слюсар з ремонту устаткування котельних та пилопідготовчих цехів

5р.

16770

Електрогазозварник

5р.

21620

Токар, 0,5ст.

5р.

15950/7975

Муляр

5р.

17000

Покрівельник рулонних покрівель із штучних матеріалів

5р.

17000

Шевченківський район теплових мереж

Слюсар з ремонту устаткування котельних та пилопідготовчих цехів

5р.

16770

Слюсар з ремонту устаткування теплових мереж

5р.

16770

Столяр

5р.

16370

Слюсар з обслуговування теплових мереж

4р.

14300

Слюсар з обслуговування теплових пунктів

4р.

13770

Енергетична служба

Електромонтер з ремонту та обслуговування ел.устаткування

5р.

16150

Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування

5р.

16150

Електрорслюсар з ремонту електричних машин

 

16150

Експлуатаційно-диспетчерська служба

Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики

6р.

18900

Слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування

5р.

16150

Газотехнічна служба

Слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування

4р.

14160

Служба теплової автоматики та вимірювань

Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 

6р.

18880

Електромонтер диспетчерського устаткування та  телеавтоматики

5р.

15540

Перелік документів, які необхідні для отримання технічних умов на приєднання до мереж

Перелік документів, які необхідні для отримання технічних умов на від’єднання об’єкта споживача від існуючої системи централізованого теплопостачання

Відповідно до Наказу № 169 від 26. 7.2019року, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 серпня 2019 р. за N 982/33953 «Про затвердження Порядку відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води » визначено порядок відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води:

II. Порядок відключення власників (співвласників) будівель, у тому числі житлових будинків від ЦО та/або ГВП:

Рішення щодо відключення власників (співвласників) будівель, квартир, у тому числі житлових будинків, від ЦО та/або ГВП приймається органом місцевого самоврядування відповідно до законодавства за письмовою заявою власника (співвласників) такої будівлі, в тому числі житлового будинку, з урахуванням рішення Комісії.

Для відключення будівлі, в тому числі житлового будинку, власник (співвласники) забезпечує розроблення проєкту відключення будівлі від ЦО та/або ГВП, який має відповідати вимогам чинних державних будівельних норм та правил, і проєкту системи індивідуального чи автономного теплопостачання будівлі, який розробляється з урахуванням схеми теплопостачання населеного пункту та має відповідати вимогам чинних державних будівельних норм та правил.

III. Порядок відокремлення (відключення) власників квартир та нежитлових приміщень багатоквартирних будинків від ЦО та ГВП:

Власники квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, приєднаного до ЦО та ГВП, мають право відокремити (відключити) свою квартиру чи нежитлове приміщення від ЦО та ГВП у разі, якщо на день набрання чинності Законом України "Про житлово-комунальні послуги"не менше як половина квартир та нежитлових приміщень цього будинку відокремлена (відключена) від ЦО та ГВП, та влаштувати систему індивідуального теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) у такій квартирі чи нежитловому приміщенні.

Для відокремлення (відключення) від ЦО та ГВП власник квартири чи нежитлового приміщення багатоквартирного будинку звертається до органу місцевого самоврядування з письмовою заявою в довільній формі із зазначенням причини відокремлення (відключення) та подає інформацію про намір влаштування системи індивідуального теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) такої квартири чи нежитлового приміщення.

Для відокремлення (відключення) квартири чи нежитлового приміщення власник забезпечує розроблення проєкту відокремлення (відключення) квартири чи нежитлового приміщення від ЦО та ГВП, який виготовляється відповідно до державних будівельних норм і правил та має забезпечити ізоляцію транзитних стояків, а також, у разі потреби, перенесення транзитних стояків

Роботи по відключенню виконуються у між опалювальний період і завершуються не пізніше 1 жовтня.

Для отримання технічних умов на відключення від мережі централізованого опалення замовнику необхідно подати наступні документи:

  1. лист від замовника на ім'я директора ЛМКП «Львівтеплоенерго» з проханням підготувати технічні умови на відключення від теплових мереж будівлі або квартири;

  2. копію рішення міжвідомчої комісії про надання дозволу на відключення будівлі або квартири від мережі централізованого опалення з влаштуванням індивідуального.

  3. Технічний паспорт на буділю або квартиру;

Термін підготовки технічних умов - 10 робочих днів.

 

Термін підготовки технічних умов - 10 робочих днів.

 

 Перелік_ЖБ_у_яких_50_відключено_ЦО_на_12.10.2023.docx

 

Пільги

Щодо надання пільг:

Для отримання інформації щодо пільг та субсидій, слід звертатися до районних відділів соціального захисту управління  соціального захисту.
Контакти відділів соціального захисту м. Львова.
Галицький - 261-44-50
Личаківський - 254-62-89
Сихівський - 254-64-80 , - 254-64-88
Франківський - 237-17-18
Шевченківський - 252-28-40
  

Особа, яка має право на пільги при оплаті житлово-комунальних послуг, виявила бажання скористатись своїм правом, вона має подати в установленому порядку заяву до організації - надавача послуг. Нарахування пільг на послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання проводиться з дня подачі заяви. До заяви про надання пільг необхідно долучити наступні документи:

1.     копія довідки про включення пільговика до єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків (ЄДАРП).

2.     копія документу, що підтверджує право пільговика та членів його сім’ї на пільги (тобто, посвідчення учасника бойових дій, інваліда війни, члена сім’ї загиблого військовослужбовця тощо);

3.     копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

4.     копія паспорта;

5.     довідка форми 2 (про склад сім’ї) надана ЛКП, ОСББ, ЖБК тощо.

     Відповідно до п.2 Постанови Кабінету Міністрів України №409 від 06.08.2014р. «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» пільги надаються, виходячи з соціальних норм та нормативів користування житлово-комунальними послугами.

Громадянам, які відповідно до законодавства мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг, установлено соціальну норму житла :

  • для централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) незалежно від джерела та виду енергії – 21 кв.метр опалювальної площі на 1особу та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю.
  • для користування послугами з централізованого постачання гарячої води – 1,6 куб.метра на особу в місяць

            У разі перерви у наданні послуг з централізованого постачання гарячої води (більш як на 14 діб) в установленому законом порядку – 4 куб.метри холодної води на одну особу на місяць.

         Відповідно до роз’яснення Департаменту економіки систем життєзабезпечення Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №8/10-873-16 від 11.07.2016р., у разі перерви у наданні послуг з централізованого гарячого водопостачання тривалий час (більше  14 днів в одному місяці), збільшується соціальний норматив для користування послугами з постачання холодної води - 4 куб.метри/особу/місяць, а саме збільшується обсяг холодної води за рахунок обсягу гарячої води виходячи з розрахунку:  2,4 м3 + 1,6 м3, ( обсяги гарячої води дорівнюють нулю). Тобто соціальний  норматив на послугу з гарячого водопостачання  знімається.

      Враховуючи викладене, у разі перерви у наданні послуг з гарячого водопостачання більш як на 14 днів, збільшується соціальний норматив для користування послугами з постачання холодної води (4 куб.метри/особу/місяць) та знімається соціальний норматив на послугу з гарячого водопостачання.

Відповідно до змін, внесених постановою КМУ №319 від 27.04.2016р. «У разі призначення субсидії ,  пільги з оплати житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні (будинку), у період її отримання не нараховуються.»

 

Питання відповіді

1. Чого чекати тим, у кого є заборгованість?

Якщо споживач має заборгованість за житлово-комунальні послуги і відмовляється сплачувати її в добровільному порядку або укласти договір реструктуризації, то така заборгованість стягується у судовому порядку. При цьому судовий процес проходить в «спрощеному» порядку шляхом видачі судового наказу, без виклику сторін, відповідно до Розділу 2 Цивільного процесуального кодексу України.

Також у відповідності до частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України, кредитор має право вимагати сплату заборгованості з урахуванням індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від суми боргу.

Якщо боржник не реагує на повідомлення, заклики сплатити за спожиті послуги, свідомо накопичує борги, не звертається за допомогою, то справа передається до суду. А вже за рішенням суду на боржника накладають санкції – від заборони виїзду за кордон до арешту рухомого й нерухомого майна. У разі позитивного рішення суду, відбувається стягнення боргу в примусовому порядку. У першу чергу - на кошти боржника, шляхом їх арешту та списання з рахунків без згоди власника рахунку. У разі відсутності у боржника коштів та цінностей, достатніх для задоволення вимог, стягнення невідкладно звертається на майно. Накласти арешти на єдине житло або земельну ділянку у боржника можна у випадку, якщо заборгованість перевищує 20 розмірів мінімальної заробітної плати. Тому наполегливо радимо не накопичувати борг, а вирішувати питання, шляхом повної сплати заборгованості або укладення договору розстрочення заборгованості.

2. Чи є певна межа заборгованості, після якої справа вирішується в суді?

Відповідно до статті 3 Цивільного процесуального кодексу, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів без будь-яких обмежень.

Отже, особа має право заявляти вимогу про стягнення заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг незалежно від розміру заборгованості. Це може бути будь-яка сума заборгованості в рамках принципів «доцільності» та «розумності».

3. Як можна "по-мирному" врегулювати питання заборгованості?

Боржник може врегулювати питання заборгованості на будь якому етапі. Якщо справа на боржника вже розглядається у суді, то боржник на будь-якій стадії судового процесу за домовленістю з кредитором може укласти мирову угоду.

Якщо ж на боржника не було подано до суду, то він може скористатися правом та укласти договір розстрочення заборгованості.

4. На яких підставах нараховуються штрафні санкції на заборгованість за житлово-комунальні послуги?

Відповідно до частини 2 статті 625 ЦК України, боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

При цьому вимога кредитора по сплаті штрафних санкцій може бути заявлена в будь-який час, як в судовому так і в досудовому порядку.

5. Чому не списують з особового рахунку заборгованість за житлово-комунальні послуги у зв’язку зі спливом позовної давності, відмові у задоволені позову та з інших об’єктивних причин?

Листом Міністерства з питань ЖКГ України № 12/1-64 від 17.05.2007 року зазначено, що «списання боргів за спожиті житлово-комунальні послуги чинним законодавством не передбачено». Виходячи з положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та «Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 10 «Дебіторська заборгованість», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 08 жовтня 1999 року № 237, виключення з активів підприємства (списання) безнадійної дебіторської заборгованості, в тому числі за якою минув строк позовної давності, є господарською діяльністю підприємства. Особовий рахунок відкритий на конкретного споживача у підприємства-виконавця житлово-комунальних послуг є документом внутрішньогосподарського обліку господарських операцій підприємства-виконавця і списання з цього внутрішнього господарського документа будь-яких сум є правом кредитора, тобто підприємства-виконавця. Крім того, зобов'язання споживача щодо списання заборгованості за оплату комунальних послуг не передбачено чинним законодавством як спосіб захисту прав. До такого висновку прийшла колегія суддів судової палати у цивільних справах Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ по справі № 6-3986св14.

6. Отримано судовий наказ, але на судове засідання не викликали.

Вимоги про стягнення заборгованості за оплату житлово-комунальних послуг розглядається судом в порядку наказного провадження. (пункт 3 частини 1 статті 161 Цивільного процесуального кодексу України).

Наказне провадження - це самостійний і спрощений вид судового провадження у цивільному судочинстві при розгляді окремих категорій справ, у якому суддя в установлених законом випадках за заявою особи, якій належить право вимоги, без судового засідання і виклику стягувача та боржника на основі доданих до заяви документів видає судовий наказ, який є особливою формою судового рішення. Тому, ні кредитор ні боржник не викликаються на судове засідання.

7. Судовий наказ скасовано, а заборгованість ні.

Судовий наказ – це особлива форма судового рішення, яке видається за результатом розгляду справи в наказному провадженні. Ухвала про скасування судового наказу є процесуальним документом суду, яким скасовується лише документ – судовий наказ, але не заборгованість. Ухвала про скасування судового наказу не скасовує заборгованість та є підставою для звернення кредитора з тими ж вимогами (заборгованістю) в порядку позовного провадження.

8. Право на отримання інформації щодо заборгованості за житлово-комунальні послуги.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про звернення громадян» Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. Згідно із законодавством Споживач має право звернутися для отримання будь-якої інформації, зокрема щодо заборгованості за житлово-комунальні послуги. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати (частина 7 статті 5 Закону України «Про звернення громадян»). Крім того, заборгованість за особовими рахунками можна знайти в особистому кабінеті платника на сайті ЛМКП «Львівтеплоенерго» (ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ) . Також можна перевірити стан свого рахунку.

9. Що робити, якщо споживач не погоджується з розрахунком заборгованості за житлово-комунальні послуги?

У разі якщо споживач не погоджується з розрахунком заборгованості за житлово-комунальні послуги, то він може звернутися на підприємство для того, щоб скласти акт звіряння взаєморозрахунків. Для цього необхідно надати такі документи:

  • паспорт або документ, що його замінює (оригінал, для можливості перевірки автентичності копій);
  • картка (довідка) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • оригінали сплачених квитанцій (інших платіжних документів що підтверджують оплату) за спожиті послуги.

10. Сплата заборгованості за комунальні послуги попереднього власника у порядку спадкування

Якщо новий власник набув право власності у порядку спадкування, то він відповідно до статті 1218 Цивільного Кодексу України отримує всі права та обов’язки, що належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини й не припинилися внаслідок його смерті, в розмірі вартості спадкового майна.

Отже, у разі прийняття спадщини спадкоємцем на нього покладаються усі обов’язки щодо заборгованості за комунальні послуги.

11. Які є способи оплати житлово-комунальних послуг

Сплатити за спожиті житлово-комунальні послуги можна будь-яким зручним способом із доступних у розділі "Особистий кабінет".

12. Які документи необхідні для переоформлення особового рахунку

Для переоформлення особового рахунку необхідно надати наступні документи:

  • договір купівлі-продажу квартири (договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про спадщину, ордер, рішення суду або інше);
  • витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • технічний паспорт на квартиру (всі сторінки);
  • паспорт та ідентифікаційний номер (код) власника;
  • у випадку, якщо право власності належить декільком особам, письмова згода на переоформлення всіх співвласників житла+ паспорт та ідентифікаційний номер (код) кожного з них.

13. Які документи необхідні щоб отримати довідку про відсутність/наявність заборгованості

Щоб отримати довідку про відсутність/наявність заборгованості необхідно мати наступні документи:

  • паспорт;
  • квитанції за оплату послуг з централізованного опалення за останній опалювальний період + поточні платежі.

14. Які документи необхідні для реструктуризації боргу

Абоненти, які бажають реструктурувати заборгованість, можуть звернутися м. Львів вул.Городоцька, 203 каб. 220 при собі необхідно мати наступні документи:

  • паспорт;
  • ІНН;
  • першочерговий внесок однак в кожному випадку підприємство враховує фінансове становище абонента.

Отримати консультацію можна за телефоном 229-30-05. та 080030-30-66.

15. Що роботи при невідповідності температурного режиму приміщення

Проведення перерахунків розміру плати за послугу з централізованого опалення Калькулятор перерахунок Проведення перерахунків розміру плати за послугу з централізованого опалення в разі ненадання її або надання не в повному обсязі, зниження якості, крім випадків, коли надання послуги з централізованого опалення розпочалося пізніше встановленого строку або опалювальний сезон достроково закінчився, а також за наявності перерв у наданні послуг, що перевищують допустимий строк, здійснюється відповідно до Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 №151 «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості».

Згідно пункту 7 даного Порядку, у разі невідповідності фактичної температури в житлових приміщеннях нормативам, перерахунок за надання послуг з централізованого опалення, за відсутності квартирних та будинкових засобів обліку теплової енергії, проводиться шляхом зменшення плати за надані послуги, у разі перевищення допустимого строку відхилення від їх показників, на 5 відсотків за кожний градус відхилення від 18 C (у наріжних кімнатах - від 20 C) за період відхилення. При температурі в житлових приміщеннях нижче ніж 12 C (у наріжних кімнатах - нижче ніж 14 C) плата за централізоване опалення не справляється.

Перевірка кількісних та (або) якісних показників надання послуги проводиться представниками теплопостачальної організації зі складанням відповідного акту за заявою споживача. Працівник служби Пунктом 25 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», передбачено, що відключення споживачів від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води (далі - ЦО і ГВП) здійснюється у порядку, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства. Самовільне відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води забороняється.

Повідомити про відсутність гарячого водопостачання та опалення

Рекомендований порядок дій споживача та управителя багатоквартирного будинку
по розгляду звернення щодо якості послуг з центрального опалення (ЦО)
та гарячого водопостачання (ГВП)

 

блоксхема

 

Прим. Перед зверненням в управляючу компанію з вимогою забезпечення обігріву житла згідно з нормами необхідно власноруч зробити виміри температури в кожному приміщенні. Потім ці дані потрібно відобразити в зверненні, порівнявши фактичну температуру з нормативом. Нормативна температура: в житлових приміщеннях +18˚С(кутових +20˚С), ванна кімната +25˚С, вестибюль і сходи +16˚С, температурара ГВП в точці розбору +50˚С через 2 хв. після повного відкриття крана. Дотримання температурних показників в цих приміщеннях впливає на умови проживання в житлових квартирах розташованих поруч.

 

ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: звернення щодо відсутності теплопостачання та гарячої води, неналежної якості послуг тощо

+38(032)260-33-16 (для стаціонарних телефонів) цілодобово

1585(для стаціонарних телефонів) цілодобово


+38(063)041-62-31 (для дзвінків з мобільного)

09:00-17:00 понеділок – четвер

 

Блоксхема.docx

вгору