Рекомендований порядок дій споживача та управителя багатоквартирного будинку
по розгляду звернення щодо якості послуг з центрального опалення (ЦО)
та гарячого водопостачання (ГВП)
Прим. Перед зверненням в управляючу компанію з вимогою забезпечення обігріву житла згідно з нормами необхідно власноруч зробити виміри температури в кожному приміщенні. Потім ці дані потрібно відобразити в зверненні, порівнявши фактичну температуру з нормативом. Нормативна температура: в житлових приміщеннях +18˚С(кутових +20˚С), ванна кімната +25˚С, вестибюль і сходи +16˚С, температурара ГВП в точці розбору +50˚С через 2 хв. після повного відкриття крана. Дотримання температурних показників в цих приміщеннях впливає на умови проживання в житлових квартирах розташованих поруч.
ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: звернення щодо відсутності теплопостачання та гарячої води, неналежної якості послуг тощо
+38(032)260-33-16 (для стаціонарних телефонів) цілодобово
1585(для стаціонарних телефонів) цілодобово
+38(063)041-62-31 (для дзвінків з мобільного)
09:00-17:00 понеділок – четвер